Here it comes

Sådärja! Nu är första Malariatabletten svald och jag är jävligt nervös. Det enda jag har hört om de här tabletterna är skit. Maries skräckhistorier om galna mardrömmar har verkligen etsat sig fast! Huvva. Jag kommer troligen att drömma mysigheter i natt alltså! Någon frivillig som vill ligga nära och hålla om mig när jag får ett utbrott? Sedan ska jag säkert se syner också. Och kräkas som en gris. Och ha allmänt kasst balanssinne så att jag ska cykla om kull sjuttioelva gånger på vägen till skolan. Så have mercy när jag är orolig, förvirrad, rastlös och deprimerad.

Tre veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: amela

Jag fick mina konstiga ryck först i Uganda;

vakna upp mitt i natten och tyckte ja såg någon på rummet, skrek som en galning så min kompis fick lugna mig.

haha, så ha så kul med dina malariatabletter..fniss fniss

2008-10-20 @ 13:28:36
URL: http://karameller.devote.se
Postat av: elin

Men hjälp? Både jag och min sambo åt malariatabletter när vi åkte till Gambia och vi fick aldrig några problem. Så nu fick du kanske lite lugn i kroppen? :)

2008-10-20 @ 13:44:59
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0