Hatecsn.com

Jiiisus va trevligt jag har haft i kväll! Jag har käkat gott, och så har jag skrålat mig genom allsång med Umeå dragspelsorkester! Det var grymt! Gud vad jag önskar att jag också får bli en glad och hurtig pensionär! Sviiinmysigt! Och farmors värden och grejor var bra, vilket förstås är guld!

Möttes dock av ett brev från CSN när jag kom hem. Jag hatar CSN! Klampade in på studentexpen förra veckan och frågade varför jag inte får några studiebidragsstålar, expkvinnan var urgullig och slängde iväg ett fax till CSN där hon skrev att jag inte får några pengar... och vad svarar CSN med? Jo med att skicka blanketter så att jag kan söka lån!! JAG VILL INTE HA NÅT JÄVLA LÅN, jag vill ha bidraget! Försökte ringa och lämna studieförsäkran igen, men det är redan gjort enligt deras talsvar! Fuck, fuck, fuck! Imorrn ska jag ringa och ge dem på moppo! Nu är jag less!!

Bla, bla, bla... nu ska jag...vet inte.


_________________________________________

UPDATE:
Jag måste tydligen ta tillbaka det där om CSN, hehe...
Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha ja elin du är officiellt sämst!

2008-10-07 @ 00:20:57
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Ida

jaasi, det kan hända även den bästa... ;P hohohooh

2008-10-07 @ 00:25:44
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0