Godmorning sunshine

Fortsatt grått, grått, grått.

Jag har varit ute och slagits med min cykel som envisas med att pysa ut all luft som jag krigat in i de jävla däcken! Kanske är det en pik om att undertecknad (och cykeln) skulle må bättre med några kilon mindre. På den fronten kan jag kontra med att undertecknad kommer att leva på gamla bönor i sex veckor och således förhoppningsvis kommer att bli lite lättare. Undertecknad kommer således troligen också att släppa luft okontrollerat, fast det var nog mer än vad ni ville veta. Anyway. Slaget cykeln vs Elin resulterade i att det nu inte enbart är cykeln som är lack. Så är också jag!

I dag åker vinterjackan på. Utsikten från vardagsrummet skriker kyla och jag kommer troligen bli kvar på skolan ett bra tag efter att solen gått ner. Förövrigt så sitter jag och förbannar mig över att jag och Emma inte bokat något grupprum att tentaplugga i - som vanligt! Jag kan ju inbilla mig att jag är förvånad? Hmpf.

Ni måste tro att jag är en jävligt negativ människa. Fast det är jag inte. Det är oftast bara lättare att vara negativ, och det är också mer inspirerande. Att vara positiv är så intetsägande. Egentligen är jag faktiskt väldigt positiv. Egentligen känns allting väldigt bra just nu. Och egentligen ser jag i hemlighet framemot ett hetsig tentavecka tillsammans med Emma my vapendragare! Det brukar alltid vara så mysigt i slutändan! Och så blir vi smarta(re) också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0