Feedback

Olle var super! Riktigt bra vinklar på allt! Jag hade velat lyssna på honom i x-antal timmar till! Sen att de som hade mailat in frågor hade ställt världens sämsta frågor (de måste vara födda i går?) var ju lite trist men...
Jag, Sandra och Isa blev lite klokare iaf! Bland annat fick vi redan på anledningen till Isas ögonproblem, och att det är Sandra man ska ta efter om man vill vara trendig ;)

Nä, nu blir det mörkt bröd med ost och prickigkorv, samt ett sista ryck på uppgifterna som ska lämnas in i morgon! Pust, suck, stön.

Kommentarer
Postat av: isa

haha, men de tråkiga är ju då att du lider av samma ögonproblem som mig.. vi får nog kolla upp denna saker närmare ; )

2008-10-08 @ 17:04:44
Postat av: sandra

haha, stackars er tjejer som lider av ögonproblem, vissa (som jag) tycker bättre om att vara trendig ;)

2008-10-09 @ 22:20:36
URL: http://roosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0