Ensamboendet 1 år

I dag firar vi ett år tillsammans! Ett helt år! Det är inte så illa pinkat ändå! Och vi har faktiskt gjort det utan att ha ihjäl varann! Jag tycker det är något att vara stolt över! Och för att fira jubileumet så överraskade jag tjejerna med kladdkaka, cider och dryga två kilo godis, och så bjöd vi förstås in lite goa vänner. Mycket lyckat! Nu är det bara att börja se fram emot tvåårsdagen, eftersom jag aldrig kommer att hitta en kille så att jag tar mig här ifrån (eller hur det nu var Ida så fint uttryckte det...)! Nu ska jag hoppa i säng, alldeles för sent! I morgon väntar 9-16(eller 17?) och därefter förhoppningsvis Olles och AIK, nya krafter lär behövas, alltså! Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahha men jag sa ju fel :)

2008-10-02 @ 00:08:28
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: elin

Men grattis! Har det redan gått ett helt år!? Herregud, ja tur ni har varann ;)

2008-10-02 @ 21:19:54
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0