En sekund en minut en timme

Pust. Jag har suttit framför datorn heeela dagen, allvarligt! Jag har suttit framför skärmen sedan jag skrev förra inlägget! Anledningen till att jag är som fastlimmad i soffan är att jag kämpat med att klippa ihop och redigera en film av alla videoklipp och bildspel vi tog i Österrike i februari! Det är inte få bilder och framför allt filmer att gå igenom kan jag lova! Och med tanke på att jag är långt ifrån något proffs på redigeringsprogrammet så tar det ju ytterligare tid... Nu, typ nio timmar senare är det dock klart! Och det blev helt okej ändå :) Men det bästa är att jag kan överraska pappsen med filmen när han fyller år den 14:e, det var hans givna nummer ett på önskelistan! Och någon gång ska man ju vara en toppdotter?! Just nu jobbar jag på att få upp filmen på youtube, det laddar och har sig, lägger upp den så fort det funkar!

Nä, alltså, nu värker min nacke som aldrig förr, och min mage vrålar (matintag idag: en filtallrik och en kexchoklad). Nu ska jag pallra mig till Ica och handla lite, tänkte göra en jävla massa hemmagjorda köttbullar så jag har något att äta framöver. Och så blir det en påse karra förstås! I kväll blir det lugnare än lugnast! Hoppas att ni får en bra lördagkväll (och att ni, till skillnad från mig, har åttan så att ni kan titta på fotbollen)! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0