Drömmarna och muren

Bra dag! Föreläsningen som skulle sluta 15 slutade strax efter 12, vilket är jävla gillat! Att få spendera lite tid med mamma var guld värt, och jag blev dessutom bjuden på indisk mat vilket är det gooodaste som finns! Och Kickis födelsedagsfika var riktigt trevligt!

Här får ni en bild på mamsen och på mitt bak till Kickans kalas








Nu ska jag strax hoppa i säng. Jag är dödstrött och skulle göra vad som helst för att slippa stiga upp i morgon! I kväll har det snackats för fullt om Hemavan på nyår(s), så nu undrar jag vem som har lust att hyra ut en stuga (typ 8-10 bäddar eller eventuellt mindre) under årets sista dagar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt gott fika hörredu ;) och nyårs får vi titta närmare på, typ NU!!!

2008-10-22 @ 22:44:42
Postat av: Anna

Du kan möjligtvis inte dela med dig av recepten? :)

2008-10-22 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0