Dream, that's the thing to do

Supermysig kväll hos Isa! Nu ska jag se Shall we dance, och därefter ska jag sussa som en prinsessa!





Förresten, man vet att man har blivit för gammal då man kommer hem innan portlåset har gått på, en helgkväll! Fast det känns som att jag behöver ha en vit helg i helgen, det har trots allt varit mer eller mindre blött varje helg sen plugget började om! Nästa helg är det fest hos Kicko, helgen efter det är det är det Pop up med Marre, helgen efter det är det fest i Skellefteå med Sandra... och därefter tänker jag hänga i Uganda! Så det gäller att samla massor, massor med energi i helgen! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Ida

Good luck! // Gene Simmons

2008-10-10 @ 22:56:33
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0