Det kostar att ligga på topp

Klockan är bara 20.30, men vet ni vad jag tänker göra nu? Jo sova (den var ju ändå ingen som var häftig nog att våga planka på Bettan!). Det här med att vara smart tar på krafterna. Min kropp är slutkörd och min hjärna smäckfylld! Dock är jag lite besviken på att jag inte tagit tillvara på kvällen och lärt mig rabbla etiska regler och indikatorer på hög evidens som ett flytande vatten. Men, det kompenserar jag med att ställa väckaren på 05.30 och plugga när min skalle faktiskt tar in någonting (och inte endast stirrar in i väggen som ett annat frigolitfyllt kolli).

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

men ååååh vi har ju glömt att ringa om hemavan! hur ska detta gå? har du fått svar på mailet?

2008-10-30 @ 21:48:46
URL: http://roosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0