Backspegel




Nå, ser ni vem det här är? Som ledtråd kan jag säga att det verkar vara en jävligt ball person i unga flickors ögon! Sandra släpade mig efter golvet för att hinna ikapp honom, och Madde skrek över halva Rex eller nåt!
Sen undrar jag, han den mörka snubben... är inte det en Idakille måntro?

Jag ska vara bussig och bjuda på två bilder till i kväll. Den första föreställer tre glada lirare som, i alla fall två av dem, tyckte att det var en jävla bra idé att dra några shottar typ fyra på natten. Den andra bilden föreställer en bild som togs på mig nära jag kasserade in några vuxenpoäng och sov istället för att shotta. Tydligen är meningen att det ska se ut som att Tompa drog hem mig efter krogen och blev ytterst besviken när jag somnade. Haha. Herregud.





Nä, nu ska jag sluta ha sjutton bollar i luften samtidigt, och istället lägga all energi på att njuta till fullo av Linneas nybakta blåbärssockerkaka! Smarr!

Kommentarer
Postat av: Linnea

smarr! :)

2008-10-07 @ 22:49:44
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0