Ain't a woman alive that could take my mamas place

Satt och funderade på om jag verkligen skulle slå till och klicka hem en beställning från Asos som jag har grubblat över i en knapp vecka nu. Jag menar, det är ju kanske inte det smartaste man kan hitta på som fattig, snart Afrikaåkande, student. But still! Och vad händer? Linnea kommer inspringandes med ett handskrivet brev... till mig! Brevet var från min älskade mammis! Lite stålar, och rabattkuponger på biobiljetter! Och fort hade jag klickat på köpknappen!



Mamma skriver, bland annat...

"Köt nåt värmande i hösten. Gott te, lite fina ljus, höstblomma eller nåt sådant. Inte bara godis som tar slut direkt. Nåt lite höstvarmt så du pluggar bättre och blir lite varm i hjärtat."



Med en storslagen AIK-seger á la 5-2, en Asosbeställning på väg hem till mig och lite kärleksfulla ord från mamsen är jag varmare än vad jag kommer att vara i Afrika! Och i morgon är det helg också, även om jag inte har en susning och vad jag ska hitta på! Men ändå, liksom!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var gulligt av henne :) är det tunikan på bild 1 du beställt?! Imorgonkväll blir det nog idoltittande med brudarna iaf så det kan du ju boka in :)

2008-10-09 @ 22:54:21
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0