Spontaneous, darling

Och när jag äntligen ska hugga in på middagen (två husman med kalles randiga-ägg) så drar Linnea en "Ska du plugga eller ska du med till Kickan och se hockey?" Och jag kontrar med ett "Nu?"och bruden nickar frenetiskt! Ja, vad göra? Jag tog mina kaviarmackor i näven och hängde på, såklart! Jag menar, hur kan man säga nej till hockey?

Så nu har jag sett världens bästa AIK förvandlas till världens lataste AIK. Århundradets minst sevärda match, typ. Nu ska jag lägga bort datorn och inkassera lite nödvändig sömn inför tentan zu morgen. Och tentan, den tänker jag ta med storm! Jag ska gå därifrån och säga att "Fan va jag har överpluggat, men nu är det gjort, och uta helvete bra gick det!" Så det så!

Kommentarer
Postat av: marie

man får tacka för en super trevlig helg, vi tar klart en reunion till våren när Open slår upp sina dörrar!lite mer folk, lite mer urval av artister och samma glada gäng!lycka till på tentan..

2008-11-03 @ 23:38:42
Postat av: Elin

Jamen tack, och desamma! Och det blir absolut en reunion, jag laddar redan! Och så styr ni upp det här med nyår så kan vi ses och rocka loss då också! Life is goooooood...

2008-11-04 @ 06:57:17
URL: http://elinpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0