Leaving this behind

Vet ni, om bara några fjuttiga timmar lämnar jag den här stan! Jag kan inte beskriva hur sjukt (sjukt, sjukt, sjukt) det här känns! Eller, inte att lämna Umeå alltså, men ni fattar. Men innan jag drar min kos norrut och söderut så ska jag bjuda mamma och lillsyrran på middag. Jag krävde att få hämtning (hej, hur ska jag kunna få med mig Afrikagrejer och jul/nyårgrejer på en buss - ensam?!), och som tack för det så måste man ju bjuda till lite, that's why jag lagar trerätters för fullt! Förhoppningsvis blir det glatt överraskade!


På menyn i dag står följande:


Förrätt: Ugnsfralla med svampstuvning, halloumiost och tomat

Varmrätt: Flygande Jacob med ris och ananassallad

Efterrätt: Chokladmousse med jordgubbar


Som ni förstår så har jag en hel del att stå i! Om en halvtimme dyker de upp.
Bilder får ni senare.


  


Kommentarer
Postat av: Ida

Elin Elin Elin! Hur ska detta gå, du ska ju sitta här hemma. Det är så tryggt när du är hemma! Hur ska detta gå.....

2008-11-06 @ 23:38:00
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

P.S Maten var Grym! Thanks!

2008-11-06 @ 23:38:24
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0