Halsning fran Afrika!

Hej alla!!! Antligen tillgang till internet! Tanker inte skriva sa mkt nu, ska uppdatera resedagboken och klistra in det har! Kommer snart! Men jag mar bra!
Ida, sag att du skrivit till min syster pa msn! Du ar foooor sot! Forsokte skicka ett sms till dig men antar att det inte funkade! Maste skriva om alla i min telefonbok till +46! However, jag har i alla fall ett ugandiskt nummer nu, sa om nagon vill na mig sa anvand det for mitt svenska sim funkar inte! Mitt nummer ar: +256-755328964

Vi har i alla fall gratis internet pa stallet som vi ska bo pa nu, i fem veckor framover, resten av tiden dvs! Sa det ska bli flitigare uppdatering! Dock verkar man inte kunna lagga in bilder har sa vi far fixa det i stan! Landet ar hela underbart och den har upplevelsen gar inte att beskriva med ord!!! Maste upplevas!!!

Nu ska jag uppdatera resedagboken sa att ni far lite mer info! Saknar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för uppdateringen!! Saknar dig Elin!

2008-11-18 @ 20:57:52
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0