And if I'd fall, would you pick me up?

Herrejesus vilken kväll! Krunegård och Hello Saferide rockade så mycket att jag inte kan sätta ord på det!!! UUUNDERBART! Och i slutet så spelade Teddybears Sthlm, inte så jävla bra, men nog fan blir man nostalgisk av rock'n'roll high school som man diggade stenhårt sommaren mellan sjätte och sjunde klass!

Kvällen slutade dock i en oändlig, iskall taxikö. Och inte blev det bättre av att vi var tvungna att lyssna på en genmanipulerad iq-fiskmås! "Det är så hiiiiiimla synd om mig, jag har varit med om stööööööld, nån har snott min canada goose-jacka...." Herregud. Min teori är att hon sprutat in restylane i läpparna men att det läckt ut i hela nunan! Jävla Big-brother-Angelica-face! Killarna tyckte att hon såg ut som en julost. Haha. Bra liknelse. Tack och lov hade jag headsetet i jackan, vilket gjorde att Lasse W kunde rädda min från öronskavsår.

Nu ska jag sova. Jag är så jävla förbannat kall att jag nog aldrig kommer att bli varm. H-vete. Kanske med lite musik à la Krunegård och Hello Safride. Klart värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha, jag gillar din liknelse! Du ser vilka nivåer jag får sjunka till för att få det angenäma nöjet att retas med Marie ;)

2008-11-03 @ 14:31:55
Postat av: Elin

Noticed! Ja se syskonkärlek, haha, du har definitivt koll på akilleshälen i alla fall! Jag har sett Marie nöjdare :P

2008-11-03 @ 15:41:45
URL: http://elinpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0